۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

ولی پور خبر داد:

رشد 170 درصدی عملیات امداد و نجات هلال احمر مازندران در نوروز 92

رشد 170 درصدی عملیات امداد و نجات هلال احمر مازندران در نوروز 92

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: عملیات امداد و نجات جمعیت در نوروز 92 از رشد 170 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 91 برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ولی پور صبح  پنجشنبه در جلسه ستاد تسهيلات سفر استان با اشاره به انجام 284 عمليات امداد و نجات در استان اظهار داشت: چهار هزار و 828 نفر از خيمه های نماز استفاده كردند.

وي با بيان اينكه هزار و 795 نفر در جاده هاي مواصلاتي استان حادثه ديدند، افزود: از اين تعداد 112 نفر به مراكز درماني و هزار و 468 نفر به صورت سرپايي درمان شدند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران يادآور شد: 339 تيم عملياتي در قالب هزار و 99 نيروي انساني به گردشگران خدمات ارائه مي دهند.

ولي پور به توزيع 449 هزار بسته هاي فرهنگي در غرفه ها اشاره كرد و گفت:هزارو 542 نفر از ايستگاه سلامت استفاده كردند.

استفاده 250 هزار گردشگر از خدمات پست راهنمایی مسافران

معاون جوانان جمعيت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز اجراي طرح راهنمايي مسافران نوروزي در 28 اسفند تا كنون بيش از 250 هزار گردشگر با مراجعه به 40 پست هلال احمر استان كه در مبادي ورودي و خروجي شهرها مستقر هستند خدمات مورد نياز را دريافت كردند.

ليلي احمدي در این نشست افزود: توزيع بيش از 245 هزار نسخه انواع بروشور اطلاع رساني و آموزشي،128 هزار بسته فرهنگي كتابچه مهارتهاي زندگي، نقشه شهرستان و استان، نرم افزارهاي آموزشي و كيف كمكهاي اوليه، ارائه خدمت به چهار هزار و 700 نفر از مراجعين به خيمه هاي نماز، ارائه خدمت به 1500 نفر از مراجعين به ايستگاه سلامت از جمله خدمات  پست هاي راهنمايي مسافران جمعيت هلال احمر به گردشگران نوروزي بوده است.

احمدي گفت: در همين مدت بيش از پنج هزار نفر از نمايشگاههاي جنبي پست هاي مزبور بازديد و افزون بر دو هزار و 00 كودك از امكانات كلبه دوستدار كودك كه مجهز به وسايل سرگرمي و نقاشي بوده بهره مند شدند.

طرح راهنمايي مسافران نوروزي هلال احمر تا 15 فروردين 92 ادامه دارد.

 

کد خبر 2023429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha